Friday, January 18, 2008

ХЭЛЭЛЦЭЭР ХИЙХ УРЛАГ худалдаанд

TRUMP STYLE NEGOTIATION ном Монгол хэлнээ “ХЭЛЭЛЦЭЭР ХИЙХ УРЛАГ” нэртэйгээр орчуулагдан гарсан бөгөөд уг номын нээлт 2008.01.19 – ний 15 цагаас “Интер номын их дэлгүүрт” болно.

Уг номонд зориулан бичсэн Доналд Трампын үгийг та бүхэнд хүртээл болгож байна:

1970 онд үл хөдлөх хөрөнгийн анхны томоохон хэлэлцээрээ хийхээр 27 настай залуу Манхетанд ирэхдээ анх жорж росстой уулзаж билээ. 

Тэр үед Жорж Нью-Йоркийн үл хөдлөх хөрөнгийн зах зээл дээр тоглодог хуулийн фермийн томоохон хувь нийлүүлэгч байсан. Тэр анхны уулзалтаар л миний хийх гэж буй хэлэлцээр ямар хэцүү болохыг ойлгосон. Хамгийн гол нь ийм хэцүү хэлэлцээрийг хэн ч хийж байгаагүй нь миний сэтгэлийг хөдөлгөж байсан. Миний төлөвлөгөөг хэрэгжүүлэхийн тулд харилцан адилгүй ашиг сонирхол бүхий талуудтай хэлэлцээр хийх шаардлагатай байсан. 

Энэ төлөвлөгөө бол гранд сентрал терминалын дэргэдэх нурах шахсан барилгыг нэгдүгээр зэргийн зочид буудал болгон засах байсан. Миний төлөвлөгөөг хэзээ ч бүтэхгүй гэсэн бодолтой Нью-Йоркийн төмөр зам, хотын захиргаа, харъяа албад, мужийн удирдлагуудтай хэлэлцээр хийх, мөн санхүүжүүлэгч олох хэрэгтэй байлаа. Жорж хэдийгээр зарим талаар туршлага дутмаг байсан ч миний төлөвлөгөөг хэрхэн хэрэгжүүлэх арга замыг мэдэж байсан. 1970 онд хот бүхэлдээ дампуурлын байдалтай байхад хэн ч нэгдүгээр зэрэглэлийн зочид буудал барих нь бүү хэл энэ тухай төсөөлөө ч үгүй байлаа. Бүтэн хоёр жил хэлэлцээр хийсний дүнд төлөвлөгөө маань бодитой ажил хэрэг болсон. Энэ олон хэлэлцээр жоржийн хэлэлцээр хийх туршлагагүйгээр хэзээ ч амжилттай болохгүй байж болох байсан ч түүнтэй хамтарсанаар миний ажлын гараа амжилттай болсон. 

Би өөрийгөө хэний ч хийж чадахгүй зүйлийг хийхийг хүсдэг, өргөн цар хүрээтэй сэтгэдэг гэж боддог ч хоёр жил хэлэлцээр хийх тэр хугацаанд зөвхөн өргөн цар хүрээтэй сэтгэх нь хангалтай биш бөгөөд бодсон сэтгэснийг чинь ажил хэрэг болгох дадлага туршлагатай зөвлөх хэрэгтэйг ойлгосон. Жорж үл хөдлөх хөрөнгийн шилдэг хуульч боловч түүнээс илүүтэйгээр /хэрийн хуульчид байдаггүй/ маш сайн бизнесмэн бөгөөд хэлэлцэгч юм. Энэ хосолмол чадвар нь түүний гол онцлог юм. 

Би томоор төсөөлж далайцтай ажиллах дуртай бөгөөд детал зүйлүүдэд цаг зав гаргах дургүй. Детал зүйлүүдийг би жоржид бүрэн даалгаж, түүнд итгэдэг. Тэр миний төсөөллийг хэрхэн ажил хэрэг болгохыг мэддэг, түүгээр зогсохгүй хэлэлцээрийг хэрхэн хийх, эсрэг талын хэрэгцээ шаардлага, хүслийг мэдэх, хүссэн үр дүнгээ авах талаар төрөлхийн авъяастай. 


Та энэхүү номыг уншиж, ажил хэрэгтээ мөрдлөг болгосноор миний зүгээс Жоржид мөнгө харамгүй төлөх болдог тийм гайхамшигтай хэлэлцээр хийх урлагийг эзэмших болно. 

ДОНАЛД ТРАМП

No comments: